Veelgestelde Vragen

Bestelling en Levering

Ik heb een product besteld, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen.

Heeft u nog geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan even in uw ongewenste mail of spambox. Het kan namelijk voorkomen dat onze mails automatisch in één van deze mapjes terecht komen. Staat onze bevestigingsmail hier ook niet tussen? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb mijn bevestigingsmail ontvangen, maar niet mijn track & trace nummer. Hoe kan dit?

Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u van ons een e-mail. In deze e-mail vindt u instructies om uw bestelling te kunnen volgen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 1-2 werkdagen in Nederland en naar België. Als u in het weekend bij ons besteld, dan zal het pakket op maandag verzonden worden.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?

Door onverwachte omstandigheden, kan het langer duren voordat u uw pakket ontvangt. Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Onze bestelling wordt gratis verzonden in Nederland en naar België.

Kan ik een andere kleur paraplu uitkiezen?

Helaas is deze optie alleen voor zakelijke klanten beschikbaar.

Kan ik de paraplu omruilen voor een andere kleur?

Het ruilen van de paraplu voor een andere kleur is helaas niet mogelijk. Het beleid is dat u de paraplu kunt retourneren waarna wij het geld terugstorten. U kunt vervolgens een andere kleur bestellen.

De No Drip Umbrella

Hoe moet ik de paraplu gebruiken?

In de meegeleverde handleiding kunt u lezen hoe u de paraplu gebruikt. U vindt deze informatie ook op deze website, bij de pagina Handleiding.

Ik denk dat mijn paraplu een productiefout heeft, wat kan ik doen?

Neem eerst contact met ons op. Indien het een fabricagefout van No Drip Umbrella betreft, dan komen de verzendkosten voor het terugsturen van de producten volledig voor rekening van No Drip Umbrella.

Klantenservice

Wanneer is jullie klantenservice bereikbaar?

Wij zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:00 bereikbaar via de e-mail. Wij zullen binnen 24 uur reageren op uw e-mail. Wij zijn niet bereikbaar op feestdagen.

Zakelijk

Ik wil graag zaken doen met No Drip Umbrella, wat zijn de opties?

Wij leveren maatwerk, geheel afgestemd op uw wensen. Voor zakelijke klanten is de No Drip Umbrella ook in andere kleuren leverbaar. Ga naar de pagina “zakelijk” en vul het contactformulier in, of stuur een e-mail naar B2B@nodripumbrella.nl

Ik wil graag de No Drip Umbrella als bedrijfsgeschenk aanschaffen, kan dit?

Natuurlijk is dit mogelijk! Wij bieden de mogelijkheid om een grote hoeveelheid gepersonaliseerde No Drip Umbrella paraplu’s te bestellen als bedrijfsgeschenk. Ga naar de pagina “zakelijk” en vul het contactformulier in, of stuur een e-mail naar B2B@nodripumbrella.nl